I've got a brand new attitude

Som ni kanske ser har det blivit lite förändringar här, blev inte sådär värst jättenöjd men det får la duga ett tag framöver för jag orkar inte börja ändra nu för då kommer jag tappa humöret direkt..


I helgen har jag, tobias, tommy, lina varit i aapua med tobias föräldrar, badat bastu och myst på, jag menar det var första lediga helgen på länge så det var skönt att få komma bort från civilisationen ett tag för nu imorgon sätter jobbet igång igen och sen jobbar jag mig igenom hela helgen och första advent, det om nått känns lite surt men vad gör man inte för extra pengar ? Fick mitt lönespec igår och jag blev målligt glad, sen idag var alla pengar inne på mitt konto så jag och emma tog oss en go lunch på restaurang mitt i vårat pluggande nu när lönen hade kommit. Sen tog vi oss en tur på stan där jag hittade ett par leggins, en mössa och en sjal och även julklappar åt min syster, mor och far. Nu är det det svåraste kvar nämligen tobias, han kan ju verkligen aldrig säga vad han önskar men i år ska jag vara hård, när inte han säger vad han önskar ska inte jag heller säga vad jag önskar, haha!
To bad hun ;) Nä men nån måtta får det ju faktikst vara, man måste ju vara åtminstone lite hjälpsam och ge några tips. Or?
Min mage håller på att kurra ihjäl nu så jag ska nog gå och ta mig en smörgås så jag kan hålla ut i denna underbara lukt av maat men vi kan ju höras.

puss och smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0