Halsont och jobb

Ja mina kära vänner det här är ingen bra dag för mig, för det första har jag ruskigt ont i halsen, tror jag håller på att få nån infektion, men så länge det inte är halsfluss är jag nöjd och för det andra börjar jag jobba om två timmar,
är inte alls motiverad att jobba idag men jag måste väl, känns lite dumt att höra av sig två timmar före och säga att man inte kan komma så jag ska motvilligt dra mig till jobbet om sisådär en och en halv timme.
Annars så har jag varit hurtig på srivfronten idag, jag har skrivit både om drömmar och buddhismen, ska försöka få klart autismarbetet imorgon med emma så vi kan redovisa bort den skiten! Det är inte alls kul att ha 3-4 arbeten liggandes och ett stort historiaprov på ingåendes och sist men inte minst en bok att läsa.. Alltså är halsont och infektioner inte direkt lägligt nu så jag måste hålla mig frisk!

Aja om jag ska ta med bruno ut på en långis innan jag drar och jobbar, han ska nämligen få vara själv tills tobias kommer hem. Hoppas det går bättre idag än igår hemma hos mig där han välte ner en paj, men det var mamma och pappas fel som lämnade den framme! Men nu, uut och plumsa i snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0