Ett inlägg innan man kryper till kojs

Somnade inte till greys! Helt ofattbart, iallafall för tobias och amanda som alltid klagar på att jag somnar, och dom ska ju givetvis vara dom som retas och har sig. Något irriterande, men idag kunde dom då inte det för jag somna aldrig, ha! Nä men tobias for nyss iväg till garaget och skulle svettsa ihop nå sen skulle han komma tillbaka och sova med mig, tyckte ja mig höra att han skulle köra mig till skolan imorgon, min älskling är så rar :)

Förövrigt ska vi ju och rida islandshästar i helgen och sen blir det julpyssel hos lina, om jag nu inte har insjuknat totalt tills dess men som sagt, full fart hela helgen.
Men tack gode gud för att jag är ledig imorgon! Då blir det sova efter skolan, ja nu för tiden kan man inte vara borta nå från skolan så det är bara dra sig dit, jag får inte bli sjukare så det blir en kurera dag imorgon när jag kommer hem. Men nu ska jag borsta tänderna, gå ut med bruno på prommis, invänta min älskling och sen hoppa till kojs. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0