Walking in a winter wonderland

Är du..

Arrogant: Nää, det skulle jag väl inte tro?
Osäker: Nog händer det ibland. 

Trött: Varje morgon och allt för ofta.

Intressant: I think so ;)

Smart: Jaa, jag är nog inte så dum ändå.

Barnslig: Ooja alla dagar!

Liten: Mindre?

Lätt: Njaaa

Skoltrött: Varje dag!

Rolig: Det är jag alltid!

Pratglad: Det händer.

Frågvis: Mjaa, ibland.

Organiserad: Kan jag inte säga

Hälsosam: Haha, mindre ofta

Blyg: Ibland men inte så ofta!

Attraktiv: En smula kanske

Lätt uttråkad: Som nu? jaaa.

Vegetarian: Nej för fasen

Besatt: Nej tyvärr

Pålitlig: Japp

Filosofisk: Kan jag nog vara ibland!



Har du..

För många vänner: Nej, vänner kan man nog inte ha för många av?

Förföljelsemani: Nej men jag måste erkänna att ibland känns det som om man har nån efter sig och då blir det panik!

Tvångstankar: Nope

Färgat håret: Ooja, mer än en gång.

Brutit några ben: Njaa, inte vad jag minns!

Några piercings: Mjoo en del.

Egen dator: Japp!

Gjort bort dig rejält: Jo tack, men jag överlevde

Bra självförtroende: Njaa

Komplex: Nja,

Kysst någon: Förmodligen!

Haft sex: Förmodligen!

Tagit nakenbilder: Tyvärr, inget minne av någonting sånt!

Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Faktiskt!

Dumpat någon: Joo det har ju hänt..

Stulit någonting: Jo nå godis och en mercastjärna när man var fjortis.

Gjort något olagligt: Jodå    



Vem..

Saknar du: Ingen för tillfället.

Vill du döda: Alla småkryp

Rörde dig sist: Om hundar gills så låg bruno i famnen annars tobias.

Slog du sist: Tobias

Kramade du senast: Tobias

Kysste du senast: Tobias

Skrev du till sist: Sanna

Vill du vara som: mig själv!

Sårade dig sist: En viss...

Vill du bli galet full med: Gamla tjejgänget!

Gjorde dig riktigt glad senast: Amanda

Fick du sms från senast: Tobias

Ringde dig senast: Emma

Ska du gifta dig med: Drömprinsen!

Får dig att skratta: Amanda, Tobias, och Pappa


Kommentarer
Postat av: amanda

hh3h3h3 :D

2008-12-16 @ 08:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0