You've got to live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt, and dance like no one is watching.

Beskriv en riktigt bra kyss.
En med mig

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Gott pålägg

Är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
Det är inte okej att flörta med nån annan när man är i ett förhållande. Man kan inte äta kakan och ha den kvar.

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Jag skulle vilja kunna vara osynlig ibland

Vilka egenskaper är viktigast hos framtida partner, rangordna dom.
Snäll, omtänksam, humor och ha ett bra utseende

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Att man kan lita på varandra, ha roligt tillsammans och stå för varandra.

När gjorde du senast bort dig?
Oj, svårt.

Du står i baren. vad beställer du?
Strawberry daiquiri

Du & din partner har varit ihop några veckor, och han börjar flytta in saker hos dig. hur reagerar du?
Jag hade nog flyttat ut dom :p

Om du fick chansen att bli sveriges statsminister - skulle du ta den?
Haha du tror de.

Beskriv en perfekt frukost.
Mumsit

Du är på kareokefest & måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Bullet for my valentine - tears don't fall

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Försökt ta mig igenom? Nja..

40-, 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-tal ... på vilken tid hade du velat leva i?
Nutid eller förr då det var coola inredningsprylar, typ turkosa stolar osv.. Men allt sånt kommer ju tillbaka nu så.

Finns det något du fejkar?
Vad menas med det?

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
Nej!

Vad är du bäst på?
Mycket, otroligt mycket.

Vilken person var du under skoltiden? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Jag var nog skolans humor. Det gick inte en lektion utan att jag garvade så jag grät. 

Vilken karaktär i sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
jag är inte ett så stort fan av det så jag har faktiskt ingen aning.

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu?
Lov, mer pengar, hus, nått kuligt jobb.

Gå genom livet utan att ha några vänner, eller aldrig nånsin ha sex igen?
Jag behöver vänner.

Fullständigt namn: Anna emelie karolina füreder

Född:
16 juni 1990

Bor: Luleå

Familj: Mamma, pappa, lillasyster

Tror på: Ödet

Tror inte på: Oj det finns så mycket..

Roas av: Humor

Oroas av: Mycket

Stolt över: Jag hoppades mig själv men inte just nu..

Missnöjd med: För mycket

Skulle aldrig: Döda nån

Mina bästa egenskaper: Att jag oftast är jättesnäll

Mina sämsta egenskaper: Bråkig och jobbig

Kör: Bil

Drömmer om: Ett hus, jobb som är bra betalt och att jag är lycklig.

Ser:
På datorskärmen.

Förebilder: Pappa och mamma

Årstid: Sommar

Favoritmojäng: Mobilen, tvn, mp3n och datorn

Motto: You've got to live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt, and dance like no one is watching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0