Söndag!

Har varit lite dålig på uppdateringsdelen men det har ju faktikst varit fullt upp för min del, igår packade vi in oss i mecan vid halv tio och åkte upp mot haparanda, första anhalten gjorde vi på en hundaffär där jag shoppade till bruno, stryphalsband och koppel, båda i läder, skitsnygga! En grå biabädd eller vad den nu heter men för ynka 500 spänn! Snacka om kapet jag gjorde, har i stan på djurmagazinet kostar en likadan 1199:- ... Mamma köpte även lite ben, leksaker och godis till lill kungen.

Packade in oss i bilen igen och drog över till finland och de där shoppingcentret där jag inte alls trivdes, det var smock med människor så jag orkade inte direkt kolla kläder, blev att köpa ett par svarta jeans innan vi drog och åt lunch på frasses som gullan bjöd på, stressade i oss lite mat, jag, amanda och mia drog på skopunkten och kollade skor, jag hittade mig två par som såg helt okej ut, kvaliten är nog inte så bra men det var dom då värda. Sen in på ikea, hittade en massa som jag ska köpa och packa ner tills jag flyttar, men just igår var det enda jag fick med mig hem ljuslyktor och ljus som doftade vaniljkola, så nu luktar hela tobias lägga vaniljkola, jummi!

Nu sitter jag här medans amanda och tobias ligger framför tvn och väntar på mat, gullan, håkke, johan, carro, frasse och gun ska komma hit och äta ikväll så kommer nog bli fart i kåken! Ska ta och kolla lite ed hardy kläder på ebay nu innan dom kommer som johan ska få ta hem åt mig. Imorgon kanske det blir arvidsjauur men här kommer bilder på skorna jag inhandla igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0