Nyårsafton!

Nu är det sista dagen på 2008, man kan ju säga att året har varit bra, bätre och bäst, jag och tobias har förlovat oss och skaffat en vovve vid namn bruno, jag har tatuerat mig och hunnit vara i thailand, ja, det var väl en del av dom bästa sakerna som har hänt 2008, hoppas på ett fortsatt bra 09!
Idag vaknade man till liv när tobias arbetstelefon ringde och kallade ut honom på sandning, som vanligt, jag kunde ju inte somna om så klev upp har hängt undan kläder och tagit fram en outfit till ikväll, då det blir att till mestadel umgås, umgås och umgååås. Jag har gjort en supergo efterrätt som jag tror dom flesta kommer gilla ;)Men fram tills ikväll blir det först och främst lunch hos tobias mor och far klockan ett sen ska man väl hem och göra sig i ordning för kvällen. Men nu ska jag tamig en promenad med bruno och man får ju hoppas man kommer tillbaka hel, det är ju storm ute! Gott nytt år på er människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0