När man väntar på något gott väntar man aldrig för länge ... ?

Nä men skämt å sido så har jag verkligen inte haft en lugn stund i helgen och det har verkligen tagit på mina krafter. Fredag, lördag och söndag har jag jobbat hela dagarna, eller ja, inte i lördagsförmiddag för då var vi ju och red islandshästar vilket var hur underbart som helst, när jag väl satt här på igors rygg kände jag hur mycket jag har längtat upp i sadeln igen, och jag saknar rutvik och gate. Men men, jag får ta mig en tur dit ut snart och se hur lillkillen har det. Igår som dom flesta vet var det typ snöstorm så tobias for ut och ploga och jag tänkte att jag kunde vara snäll och följa så jag väl var hemma sisådär två inatt, helt tokigt att jag lyckades köra hem, så trött som jag var måste jag ha varit en stooor fara.

Annars så har jag inte alls hunnit med att julpynta, shame on me, men jag håller faktikst på lite smått nu, dock så måste jag köpa lite nya grejer men det får jag ta en annan dag. Börjar i vanliga fall två idag men jag kommer aldrig hinna för det känns som om jag har tusen miljoner saker att ta tag i så jag skippar historian och åker på motion och träning sen istället, träning på nautilus står på schemat idag.. Men inte nog med det då får jag panik när det gäller julklapparna, jag har två kvar men ändå har jag panik, ? Nä, jag får ta och lugna mig lite nu, kanske är smart och ta fram symaskinen och sy upp mina julgardiner innan jag blir ännu mer stressad.. Justja, imorgon blir det nog heller ingen uppdatering för då blir det boden, gomat, bastu, glögg, julpyssel, julmusik och ännu mer glögg, dock så blir det alkoholfritt då det är jag som är chaffis tillbaka till luleå. Det ska bli mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0