I've had a little bit too much

Man känner verkligen på sig när det är dax att packa sin väska och dra och det är verkligen nuuuu. Jobbigt att pga en störd människa ska hela familjen rasa, nää tacka fasen för den dagen jag flyger ut ur boet och skaffar mig ett eget boende, jag hoppas inte det dröjer.

Blev ingen sovmorgon idag heller, tobias for iväg och sanda fyra inatt så det blev upp med bruno, jag behöver verkligen få en sovmorgon nu innan jag blir tokig, å andra sidan tycker jag synd om tobias som måste sanda dag ut och dag in, i stort sett dygnet runt som han har gjort  nu i veckan. Men men han har ju valt de jobbet själv..
Imorgon ska jag in på stan en sväng hade jag tänkt och sen på kvällen blir det waldorf med fagervallarna. Mums.. Men nu ska jag passa på att slå på tvn och vila ett tag, innan bruno ska ut, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0