Is it ignorance or apathy? Hey, I don't know and I don't care!

Godkvällens, jag är nykommen hem allderless just, jag och tobias har varit hos tobias mor och far på en fika och sen har tobias fått sitt hår kortare.
Dagen idag har bestått utan att jag har bakat hela dagen, kanelbullar och cookies, tobias tog sig en sovmorgon och vaknade tre, så det har ju inte blivit nån mat under hela dagen förutom två bullar, kanske därav min magen håller på att döda mig nu?.. Krampar och har sig, och dt gör ju inte direkt så att matlusten ökar, nä, så nu blir det snart sängen, ska ta mig ett glas vatten och hoppa i säng, imorgon ska jag hämta ut min telefon sen ska nog jag och tove och busa med hundarna :) Det ska bli kul, men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, bosta tänderna och ta en värktablett så jag snart slipper de onda!

tobias och bruno är två stjärnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0