I was born to make you happy

Lördageftermiddag såhär och jag har precis varit med pappa och handlat så vi kan laga tacos till middag. Efteratt man hade varit på öppet hus till ett kom jag bara in genom dörren så la jag mig i soffan och halv sov, gick inte så bra tacke vare huvudvärken men ändå, de är skönt att vila. Det är nog till och med första dagen på länge imorgon jag ska få sova ut, jag behöver inte slå på alarmet på klockan för att jag ska iväg och jobba eller på skolan och hålla i nå skit, så underbart. Jag hoppas bara jag får njuta av den sovmorgonen! Fast å andra sidan längtar jag till måndag, då ska jag äntligen få hämta ut min nya mobil, maah funky red.
Nånå, tobias och tommy är ute i garaget och håller på med crossarna, dom har varit där hela dagen och jag har ingen lust att visa mig där för då kommer jag nog förmodligen aldrig in.. Men om man ska ta sig en prommis med bruno eller om det kanske får vänta, amanda var ju faktikst nyss ut med han på en promenad :) Tack gulle du.
Nä men nu blir det att vara social med pappa. Puss


Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas din läördagskväll blir bra vännen.

Kramar till dig.

2008-12-06 @ 16:36:00
Postat av: Anonym

tack så mycket. din med!=)

2008-12-07 @ 18:25:02
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0