God jul på er..

Igår var det julafton och den blev prima, jag och älsklingen tjuvstartade iförrgår med att göra skinkan och öppna paket och äta chokladpudding, jag fick världens finaste tröja, en som som han har, en quicksilver munkjacka med sånthär myys i och jag bara älskar den! Tack älskling ännu en gång!
Iallafall så for vi till farmor igår lagomt till lunch där det bjöds på gröt och fika som alla andra år, det delades ut julklappar och farmor öppnade alla sina och blev överlyckling för presenten av mig och amanda, 'det här är det bästa av allt' sa hon  så det blev ju lyckat :) Efteråt for vi hem, till min förvåning hade tobias just vaknat och då var klockan två, pappa gick över till grannen och var tomte, tro mig det var en syn för gudarna, jag höll ta mig tusan på att kissa ner mig när ha traska ut på baksidan och in i skogen för att sedan klättra upp på deras gård där han även tappade byxorna, HAHA... Efterår drog vi till björkön där vi började med glögg och smask, jag, amanda och pappa tog oss en sömn i soffan men det gick inte så bra för johan kom och trängde sig så jag fick helt enkelt sätta mig upp och vakna till liv och därefter julmat som detta år faktikst var gott till min förvåning, speciellt gun's omelett och revbensspjällen. Kaffe och go fika som efterrätt och medans vi satt där och fikade börjades det delas ut paket, jag fick allt vad jag hade önskat mig och lite till. Jag är nöjd, kan ju ta och berätta vad jag fick..

☆ Björn borg sminkväska
☆ Quicksilver 'jacka'
☆ Marimekko ittala 'glass'skål (blå)
☆ Marimekko ittala ljuslykta
☆ Pengar
☆ Presentkort på Make Up Store för 600 kr
☆ Klänning från vila
☆ Tröja
☆ Duschset
☆ Parfymset
☆ Nattlinne och höga stickade sockar
☆ Motorvärmare till bilen, (hela sattsen)

Så igår när jag kom hem från björkön åkte jag med tommy och lina till bergnäset och sov hos min älskling, vi smaska skinka och hembaktbröd, blev en låång sovmorgon för oss idag, jag, tobias och bruno sov till halv tolv, behövde inte gå ut med bruno nå i morse han har inte pipit eller nå så han måste ha varit utslagen från igår haha, tobias var nog lika nöjd som mig att få sova ut :) Så nu sitter jag här och är stresssad, maten är klar och pappa och mamma turas om att skrika nu är det mat .. Less. Men har iallafall hunnit med att vara i gäddvik och promenera med bruno i skogen idag, medans tobias är hos hans syster och firar jul, jag vet inte om jag orkar fara dit känns som lite fel att klampa in mitt i paketutdelningen typ, men men vi får se  nu ska jag gå och äta, får väl he in bilder på allt som jag har fått sen om jag orkar, annars blir det imorgon. Fortsatt trevlig jul på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0