Fancy red

Idag har det varit en helt okej dag, har varit på föreläsning på alfa och därefter lunch, hade inget efter lunch så drog in på stan, så nu har man två julklappar köpta och inpacketerade, en åt mamma och en åt tobias, sen har jag även hunnit med att träna, och tro mig idag var det tugnt men jag höjde alla vikter och tog ut mig.. Under tiden jag tränade ringde pappa och sa att telefonen var klar och att jag kunde fara och hämta ut den men att jag inte skulle få nån ny blablaa så jag blev lite pisst off men for iallafall till jan hansson efter vi hade träna klart. Killen drar fram en låda men en sprillans w890i och säger att jag får den genom att det var tredje gången om inte fjärde gången den andra paja, jag fråga om det gick att byta ut den nya telefonen mot min fancy red och i början var han lite tveksam men efter ett tag då mamma övertalat han bestälde han en olåst åt mig som är här på måndag, i'm happyy!
Så nu har jag precis slagit in tobias present och han är nu påväg hit så jag ska ta bruno medans han ska sova för han klev ju upp tre inatt för att ha snöbortkörning så jag tycker han ska få sova. Jag ska då äta middag och sen ta med bruno ut på en långis, imorgon blir det vetrinären för chipmärk och koll och möjligtvis vaccin. Men nu ska jag ta mig en dusch och sen leka med brunte som nyss anlände :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Fin :)

2008-12-08 @ 16:17:30
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0