Don't regret anything that ones made you smile

har precis tryckt i mig lite pannkaka, den var inte allt för god och jag har nog alltid hatat pannkaka, det är ju så otroligt sött och även idag klagade jag på sötheten i kakan och min klyftiga pappa her ur sig "du kanske kan he lite jordgubbssylt på" oh yeah tror du inte sylten är nog söt bara den? Uh, så det blev hårdmacka med källarrökt skinka på och ett glas saft, inte konstigt man blir gladare och gladare när man ställer sig på vågen och den visar några kilon bort. Haha.. Inte nog med det så sussa jag hos min älskling inatt, vi hade playstation maraton och jag somnade vid två men han den rackarn satt och spela till tre, idag har jag hunnit med att köra traktor, åka traktor vara i skolan, hata historia, skita i idrotten och göra klart religionen, hela åtta sidor blev det allt som allt och jag känner mig riktigt nöjd. Imorgon blir det utställning på arbetet och att skriva en analys som ska vara inne på onsdag - då jag för övrigt tar ledigt, jag har inte hunnit med boken, fy skämms emelie!, men jag har inte orkat och verkligen inte hunnit, tar tag i den under lovet, promise, samtidigt som historian - hata historia!!!!
Näe men om man ska avrunda och dra sig in mot stan, ska vara sällskap åt tobias ett tag sen blir de hockeykväll med pappa, hörs biaatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0